Alweer 3/4 van het avontuur er op zitten - Reisverslag uit Santa Cruz de Tenerife, Spanje van Aniek en Mirna - WaarBenJij.nu Alweer 3/4 van het avontuur er op zitten - Reisverslag uit Santa Cruz de Tenerife, Spanje van Aniek en Mirna - WaarBenJij.nu

Alweer 3/4 van het avontuur er op zitten

Blijf op de hoogte en volg Aniek en Mirna

25 Juni 2017 | Spanje, Santa Cruz de Tenerife

Hola lezers,

Wij hebben er alweer 6 weken stage opzitten. Deze week was het weer erg rustig op de kliniek. Deze week hebben wij twee bijzondere operaties gezien. Woensdag hebben wij een operatie gezien bij een kat die blaasstenen had (er werden 6 stenen verwijderd). En vrijdag was er een operatie bij een hond waarbij beide ogen werden verwijderd. In de tijd wanneer er niet zo veel toen was hebben wij gestudeerd in Engelse en Spaanse boeken.

Na stage zijn wij een aantal keer naar het strand Las Teresitas geweest. En deze week zijn wij ook een paar avonden naar het centrum in Weyler geweest. Vrijdag zijn we het weekend goed begonnen door gelijk naar het strand te gaan, hier zijn wij tot 8 uur gebleven. Toen zijn wij snel naar huis gegaan om te eten. Rond half 10 gingen wij naar het centrum in Weyler om een aantal cocktails te drinken. Gisteren (24 juni 2017) zijn wij naar het overdekte winkelcentrum Meridiano geweest om te shoppen. Gisteravond zijn wij weer naar het centrum Weyler geweest en zijn wij uit eten geweest. Toen wij aan het eten waren kwam er in een keer een optocht aan voor de vrijheid voor homoseksualiteit . En er waren ook heel veel voetbalfans aanwezig in de stad, omdat Tenerife een belangrijke wedstrijd moest spelen (die ze helaas verloren hadden). In de avond zijn wij weer naar onze bekende barretje 'Anaga' gegaan om cocktails te drinken. Vandaag zijn wij eerst naar de Afrikaanse markt geweest en zijn wij daarna gelijk doorgegaan naar Puerto de la Cruz. Wij zijn met twee andere meiden van de kliniek naar een strand geweest in Puerto de la Cruz en hebben voor de rest daar de dag doorgebracht.

Groetjes,
Aniek y Mirna

• 26 Juni 2017 - 09:42

Ton:

Dames,

Ik hoop dat jullie zaken goed afronden daar. Vaarwel strand, vaarwel overdekt winkelcentrum, maar bovenal vaarwel dierenkliniek. Dag Spanje..
    Goed dat jullie deze stap hebben ondernomen, respect hoor!
    Ik zal blij zijn wanneer jullie gezond en wel weer in de klas zitten en de mooie verhalen vertellen.
    Goede reis, tot gauw..

Coach

• 26 Juni 2017 - 15:37

J Haandrikman:

Hallo dames
    Leuk dat jullie zoveel ondernemen
    Nog even stage lopen met wat vrije tijd erachteraan zit de tijd er al weer bijna op
    Geniet er nog even van
    Groetjes uit bruchterveld

• 28 Juni 2017 - 23:49

Oma Berg:

Dag Mirna en Aniek

Nog maar 3 stagedagen te gaan. Wat gaat die tijd toch snel. Over 10 dagen verruilen jullie het mooie, en warme Tenerife weer voor ons-toch ook mooie Nederland. Dan kunnen jullie terugzien op de vele ervaringen en vooral al die kennis die jullie opgedaan hebben van de stage.
    Geniet allebei nog van de laatste dagen in de dierenkliniek en van het mooie eiland.

Alvast een goede terugreis en groeten van Oma Berg

• 04 Juli 2017 - 22:40

Oma Berg:

berg-smeltink@kpnplanet.nl

Nog even een "laatste" reactie want het zit er bijna op voor jullie. Deze fijne leerzame weken hebben jullie maar mooi gehad, dat kan niemand meer van jullie afpakken.
    Geniet nog van deze vrije dagen en maak er een mooi slot van.

Met verlangen kijk ik uit naar het komend weekend.

Groeten Oma Berg

Aniek en Mirna

Wij zijn Aniek Haandrikman en Mirna Wolters en doen de opleiding Paraveterinair. Deze opleiding volgen wij op De Groene Welle te Hardenberg en zitten op dit moment nog in het derde leerjaar. Vanaf 15 mei 2017 tot en met 7 juli 2017 gaan wij een 8-weekse stage lopen op een dierenkliniek in Tenerife. Het stagebedrijf waar wij gaan stage lopen is Hospital Veterinario Taco. Wij verblijven in een appartement in Santa Cruz. Groetjes!

Actief sinds 14 Mei 2017