5e week vol belevingen! - Reisverslag uit Santa Cruz de Tenerife, Spanje van Aniek en Mirna - WaarBenJij.nu 5e week vol belevingen! - Reisverslag uit Santa Cruz de Tenerife, Spanje van Aniek en Mirna - WaarBenJij.nu

5e week vol belevingen!

Door: Aniek & Mirna

Blijf op de hoogte en volg Aniek en Mirna

17 Juni 2017 | Spanje, Santa Cruz de Tenerife

Hola lezers!

De week is alweer snel voorbij gevlogen.
Maandag en dinsdag waren rustige dagen op stage. Dinsdag na stage zijn wij samen met Matija (student uit Kroatië) naar Las Teresitas geweest om te zwemmen en te zonnebaden. Al gauw waren wij onder het zand bedolven door de harde wind. Wij zijn daardoor ook weer snel richting ons appartement gegaan.
Woensdag was een iets drukkere dag op stage er waren veel consulten en 2 keizersneden bij 2 chihuahua's die goed zijn verlopen. Woensdag avond zijn wij naar Intercambiador gegaan omdat de moeder en tanta van Mirna langs kwamen voor een korte vakantie. We zijn met hun mee gegaan naar het hotel en zijn daarna rond gaan lopen in het centrum en hebben daar wat gegeten.
Donderdag was een rustige dag op stage met een keizersnede operatie van weer een chihuahua. Ook deze is goed verlopen. Na werk zijn wij met Alfredo (eigenaar praktijk), Alessio (Italiaanse student), Matija (kroatische student) en 4 oude (Nederlandse) stagiaires naar El Teide geweest. We zijn de bergen in gereden en meerdere keren zijn wij gestopt om rond te gaan lopen en natuurlijk veel foto's te maken. Na ons bezoek aan El Teide zijn wij weer naar de kliniek gegaan en daarna naar een restaurant om met Alfredo en zijn vrouw en kinderen te eten. Het was een lange, gezellige dag.
Vrijdag was een hele rustige dag op stage. Er waren dan ook maar 2 consulten over de hele dag. We hebben onze tijd besteed in de bibliotheek om te studeren uit Engelse boeken.
Na het werk zijn wij naar het Hotel gegaan van Mirna's moeder en tante. hier hebben wij bij het zwembad liggen zonnen en hebben we ook nog even gezwommen. Na het zwemmen zijn wij naar het centrum van Weyler gegaan en hebben daar een restaurantje gezocht en hebben we heerlijk wat gegeten. Na het eten hebben we een barretje opgezocht en hebben daar een cocktail gedronken. Na de cocktail zijn we richting huis gegaan en in bed gekropen.
Zaterdag (vandaag) zijn wij met Matija, Mirna's moeder en tante naar Costa Adeje gegaan in het zuiden om daar van het strand te genieten. Ondanks dat de zon niet scheen was het toch erg warm en hebben we nog kunnen zwemmen. Op het einde hebben we nog bij de winkeltjes rond gekeken en zijn daarna weer richting Santa Cruz vertrokken. Onderweg zijn wij nog gestopt om boodschappen te doen bij de oude vertrouwde LIDL. Na het boodschappen doen zijn wij naar huis gegaan en was het al erg laat.
Nu genieten wij nog even van een drankje met versnaperingen.
Morgen gaan wij eerst naar de Afrikaanse markt en gaan daarna snorkelen in Puerto de la Cruz.

Veel liefs,

Mirna en Aniek

• 18 Juni 2017 - 12:04

Gerrit-Jan & Joke:

Wat een drukke week van met name de vrije tijd invulling op het eiland Tenerife. Veel plezier nog de laatste dag met mama en Karin, een rustige vaderdag voor mij met alleen Tessa ( de hond ). Veel plezier vandaag met elkaar.

• 18 Juni 2017 - 14:15

Ton:

Hoi Aniek en Mirna,
    Geniet er nog maar even goed van daar. De tijd vliegt voorbij en dan sta je zomaar weer in de Hollandse klei. Nog een leerzame tijd gewenst.
    coach...

Aniek en Mirna

Wij zijn Aniek Haandrikman en Mirna Wolters en doen de opleiding Paraveterinair. Deze opleiding volgen wij op De Groene Welle te Hardenberg en zitten op dit moment nog in het derde leerjaar. Vanaf 15 mei 2017 tot en met 7 juli 2017 gaan wij een 8-weekse stage lopen op een dierenkliniek in Tenerife. Het stagebedrijf waar wij gaan stage lopen is Hospital Veterinario Taco. Wij verblijven in een appartement in Santa Cruz. Groetjes!

Actief sinds 14 Mei 2017